„Gmina na piątkę. Dobre praktyki w obsłudze przedsiębiorców” to nazwa raportu przygotowanego przez grupę badawczą Studenckiego Koła Naukowego Akceleracji działającego przy Instytucie Przedsiębiorstwa Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Przygotowujący tegoroczny ranking ocenili samorządy terytorialne pod względem gotowości do obsługi drogą elektroniczną inwestorów i przedsiębiorców. Metodą „tajemniczego klienta” badano jakość przygotowanych materiałów, przydatność oraz czas reakcji na zadane pytania zarówno w języku polskim, jak też angielskim. W badaniu oceniano dwa obszary: funkcjonalność strony internetowej oraz możliwość kontaktu telefonicznego. Zabrze w poprzednich latach otrzymywało wyróżnienie „Gmina na 5”. Tytuł „Złota Gmina na 5” trafił do miasta z uwagi na utrzymujący się wysoki standard obsługi klienta – oceniła kapituła przygotowująca ranking.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?