Urząd miasta ogłosił przetarg na urządzenie pomieszczeń biurowych na drugim piętrze budynku po byłej dyrekcji huty Donnersmarcka. Mają się tam znaleźć pokoje wydziałów budżetu i księgowości.
Przetarg obejmuje
- zakup fabrycznie nowych mebli systemowych oraz wykonanie wskazanych mebli na zamówienie,
- dostawę wyposażenia do budynku przy ulicy Religi 1 oraz montaż i ustawienie mebli,
- wykonanie na wymiar i montaż odbojnic,
- wykonanie na wymiar i montaż żaluzji okiennych,
- zakup, dostawę i podłączenie lodówki.
Co ciekawe, meble biurowe podzielone są na dwie kategorie - dla zwykłych pracowników i dla kadry kierowniczej, o podwyższonym standardzie. Pierwsi mają pracować przy biurkach w olchowej okleinie, drudzy - calvados.
Również fotele zależą od stanowiska. Szeregowi pracownicy mają siedzieć na zwykłych, obrotowych, podczas gdy ich szefowie mają zagwarantowane fotele obrotowe gabinetowe z podłokietnikami w czarnym chromie lub laguna.
Licząc fotele, na drugim piętrze odnowionego ratusza w tych dwóch wydziałach pracować będzie 38 urzędników i 3 kierowników. Pozostałą część piętra przeznaczono dla wydziału zarządzania kryzysowego, ale wyposażenia dla pracowników nie uwzględniono w tym przetargu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?