Telewizor przed promocją był tańszy... niż w promocji [LIST czytelnika]. Co na to sklep?
Kupujmy z głową!
Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy "promocja" rzeczywiście jest atrakcyjna, czy sprzedawca sztucznie nie podwyższył ceny wyjściowej. Być może w innym sklepie można ten sam produkt kupić taniej. Kupując stacjonarnie na wyprzedaży mamy prawo do reklamacji. Jeżeli produkt posiada wadę, zwróćmy się do sprzedawcy w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy. Możemy żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. Przedsiębiorca musi rozpatrzyć taką reklamację w ciągu 14 dni - jeśli nie dotrzyma terminu, przyjmuje się, że ją uznał. Jeśli wada jest istotna, możemy żądać nawet odstąpienia od umowy. Aby zgłosić reklamację, najlepiej posiadać dowód zakupu np. paragon, potwierdzenie przelewu. A co, jeśli jesteśmy niezadowoleni z zakupów zrobionych pod wpływem emocji i chcemy je oddać?